Verzending & levering

Hoe hoog zijn de verzendkosten?

De verzending kost 4 euro en is gratis bij orders vanaf 30 euro.

Hoe snel wordt mijn zending verwerkt?
Wij streven ernaar om alle bestellingen, mits de producten op voorraad zijn, die op werkdagen voor 15:00 geplaatst zijn de volgende dag te bezorgen (m.u.v. bestellingen op zon- en feestdagen).
Nadat je bestelling ons magazijn heeft verlaten ontvang je een verzendbevesting per mail met een Track & Trace code.

Wie verstuurt mijn zending?
Uw zending wordt door Myparcel verwerkt. Myparcel is officieel partner PostNL.

Hoe lang duurt het voordat ik mijn pakketje in huis heb?
U heeft de producten dan meestal de volgende dag al in huis! Voor zendingen naar buitenland kan dit 5-7 werkdagen zijn.

Kan ik mijn order tracken?
Via de track&trace code van Myparcel (officieel partner PostNL) kun je jouw bestelling te allen tijde online volgen. In je verzendbevestiging, die je per mail ontvangt, vind je een link waarmee je jouw bestelling kan volgen. Na de overgave aan onze verzendpartner ontvang je ook een pakketnummer. 

Heb je een andere vraag dan kan je ons per mail bereiken: [email protected]

Wat moet ik doen indien ik niet thuis ben?
MyParcel probeert de bestelling twee keer af te leveren. Als je de eerste keer niet aanwezig bent, wordt er een ‘niet thuis’ bericht achter gelaten. (…)

Zijn er afhaalmogelijkheden op locatie?
Nee helaas, tot op heden kunnen we deze service nog niet aanbieden. Hiervoor verwijzen wij u graag door naar de dichtbijzijnde dealer.

Wat moet ik doen indien mijn pakket verdwenen is?
Heb je je pakket na enkele dagen nog niet ontvangen, dan kan je het beste contact opnemen met onze klantenservice, wij helpen je graag verder. Wij zullen dan direct controleren waar het pakket zich bevindt en kunnen u dan verder informeren over de levering van uw bestelling.

Klantenservice Flynther
Adres:
Sassenpoort 8 8253 TC Dronten

E-mail: [email protected]